• Po powrocie bawiliśmy się i wykonywaliśmy karty pracy otrzymane w muzeum.  Piątek 9.07.21 zaczęliśmy od zabaw i gier związanych z językiem migowym. Potem udaliśmy się do redakcji Kuriera Szczecińskiego, by poznać pracę dziennikarzy. Mamy nadzieję, że nasze zdjęcie ukaże się w poniedziałkowym wydaniu gazety. Na pamiątkę otrzymaliśmy koszulki, plecaki i pierwsze wydanie Kuriera Szczecińskiego. Następnie część dzieci udała się do Muzeum Narodowego w Ratuszu, aby poznać zwyczaje i historię rycerzy, a pozostałe poszły na Wały Chrobrego, by uczestniczyć w zajęciach o Afryce.

To już koniec naszych półkolonii, zatem życzymy wszystkim udanych wakacji! Do zobaczenia za rok!

12.07.2021 14:31 | więcej »
  • Pomimo zapowiadanego deszczu w czwartek 8.07.21 pojechaliśmy do Smętowic. Wpierw zwiedzaliśmy mini - zoo, a następnie mogliśmy bawić się na ogromnym placu zabaw. Były zamki, zjeżdżalnie, trampoliny, tyrolka, domki, statek piracki. Na podsumowanie wycieczki czekało na nas ognisko z kiełbaskami. Niektórzy w drodze powrotnej byli już bardzo zmęczeni. Na całe szczęście, po powrocie do szkoły mieliśmy seans filmowy z popcornem.

09.07.2021 09:44 | więcej »
  • W środę 7.07.21, kilka chwil po śniadaniu, udaliśmy się do Muzeum Geologicznego Uniwersytetu Szczecińskiego. Słuchaliśmy o paleontologii i mogliśmy osobiście pogłaskać opabinie, łodziki, czy trylobity. W maluteńkim kinie poznaliśmy przekształcanie się skał oraz życie i zwyczaje dinozaurów. Wykonaliśmy też odlewy skamieniałości z gipsu. Następnie wróciliśmy do szkoły, aby bawić się i grać.

07.07.2021 22:05 | więcej »
  • We wtorek 6.07.21 po kontynuacji nauki języka migowego udaliśmy się do kina „Helios” na film zatytułowany „Krudowie II”. Następnie wróciliśmy na chwilę do szkoły, aby pobawić się na placyku. Niebawem ponownie wyruszyliśmy w drogę do Biblioteki ProMedia, żeby obejrzeć Teatrzyk Kamishibai. Tam wykonaliśmy gąsienice i motyle, z którymi w drodze powrotnej przeszliśmy przez kurtynę wodną. Po powrocie czekały nas zabawy, gry i masażyki.

07.07.2021 10:01 | więcej »
  • W poniedziałek 5.07.21 na półkolonii wpierw musieliśmy się zapoznać grając w dobble i układając klocki, bo pojawiło się kilka nowych osób. Po śniadaniu udaliśmy się na wycieczkę z przewodnikiem po Szczecinie. Zaprowadził nas w miejsca, które niby znaliśmy, ale pokazał nam je na nowo: Czerwony Ratusz, beczki pełne śledzi, Zamek Książąt Pomorskich, czy mury starego miasta ukryte w Galerii Kaskada. Poznaliśmy też kilka legend, miedzy innymi o Czarnej Jolce. Po powrocie, wykorzystując rolki po papierze toaletowym, wykonaliśmy pieski.

07.07.2021 10:02 | więcej »
  • Piątek 2.07.21 zaczęliśmy od zadań z kodowania. Potem wykonaliśmy pejzaże morskie z żaglówkami. Niektórzy nawet w 3D. Następnie udaliśmy się do Muzeum Narodowego w Ratuszu, aby poznać zwyczaje i historię rycerzy. Po powrocie wykonaliśmy pamiątkowe serduszka na drewnianych podkładkach przeciągając kolorowe sznureczki. Niektórzy już kończą półkolonię po I turnusie, zatem życzymy im udanych wakacji!

05.07.2021 19:09 | więcej »
  • Pomimo deszczowej pogody w czwartek 1.07.21 pojechaliśmy nad Jezioro Szmaragdowe do Szczecińskiego Centrum Edukacji Ekologicznej. Wpierw poznaliśmy życie i zwyczaje nietoperzy, a następnie rozwiązywaliśmy quizy, zagadki, krzyżówki i układaliśmy puzzle. Potem poszliśmy oglądać w podziemiach miejsca zimowania  nietoperzy. Niektórzy zrezygnowali z przebywania ponad 20 metrów pod ziemią. Wykonaliśmy też przepiękne okazy kolorowych nietoperzy z cieniutkiej pianki. Oglądaliśmy przeróżne owady, a niektóre nawet braliśmy na ręce. Na podsumowanie wycieczki czekało na nas ognisko z kiełbaskami, a po powrocie do szkoły - roboty.

02.07.2021 07:28 | więcej »
  • W środę 30.06.21 udaliśmy się do Bazyliki Archikatedralnej, aby wjechać na wieżę widokową. Niektórzy troszkę bali się wysokości. Potem poszliśmy oglądać Wahadło Foucaulta. Następnie zwiedziliśmy Katedrę i wysłuchaliśmy koncertu organowego. Była muzyka poważna, filmowa, symfoniczna, ale także z bajek dla dzieci. Poszliśmy z bliska zobaczyć Filharmonię, Cerkiew i pobawić się na placu zabaw. Robiliśmy psy z baloników, a na zakończenie dnia było kino. Z prawdziwym popcornem!

30.06.2021 17:00 | więcej »
  • Wtorek 29.06.21 zapowiadał się upalnie. Zatem zaczęliśmy dzień od kalamburów i relaksujących mandali. Potem udaliśmy się na Wyspę Grodzką, gdzie bawiliśmy się, a następnie odpoczywaliśmy na leżakach pałaszując lody. W drodze powrotnej podziwialiśmy Odrę i panoramę Wałów Chrobrego. Po obejrzeniu filmów instruktażowych mieliśmy zajęcia z robotami Dash i Dot oraz ćwiczenia z kodowania.

29.06.2021 16:04 | więcej »
  • W poniedziałek 28.06.21 na półkolonii wpierw musieliśmy się zapoznać grając w dobble i układając klocki. Po śniadaniu udaliśmy się do kina „Helios” na film „Skąd się biorą sny?”. W drodze powrotnej pozwiedzaliśmy okolicę i chwilę pobawiliśmy się na placu zabaw. Mieliśmy także zajęcia z chustą animacyjną i robiliśmy motyle techniką origami. Pomimo gorąca zdążyliśmy też pobyć na szkolnym podwórku.

28.06.2021 19:19 | więcej »
  • PLANOWANY PROGRAM PÓŁKOLONII W SP61

28.06.  - 09.07.2021 r.

02.07.2021 07:17 | więcej »